سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعلیم وتربیت

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خبر داد :

اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در دوره ابتدایی


 
   
 

 محمد دیمه ور در گفتگو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر اظهار کرد : یکی از اولویت های  آموزش ابتدایی بحث ارتقاء مدیریت آموزشگاهی است و تعدادی ازمعلمان دوره ابتدایی و حدود 5 درصد از مدیران در این خصوص آموزش های لازم را خواهند دید و در کنارمدیر مدرسه یک مشاور برای برنامه ریزی و رسیدن به اهداف استراتژیک آموزش و در طول سال تحصیلی انتخاب می شود.

 

معاون آموزش ابتدایی درخصوص پیش دبستانی اظهار کرد :پیش دبستانی در مناطق محروم بصورت خرید خدمت از بخش خصوصی انجام خواهد شد .
 
 
وی دوره  پیش دبستانی را  بعنوان بخش اساسی در مناطق دوزبانه دانست وافزود :در مناطق محروم بخصوص مناطق دوزبانه بدلیل سازگارکردن دانش آموزان به زبان معیار فارسی در دوره ابتدایی اجرا میگردد.
 
 
وی با بیان این مطلب که  آموزش و پرورش نظارت کامل بر مراکز پیش دبستانی دارد اظهارکرد : آموزش و پرورش از لحاظ کمی و کیفی  و دادن مجوز به مراکز غیر دولتی نظارت دارد  وامیدورایم دوره پیش دبستانی بعنوان دوره تربیتی نه بعنوان دوره مراقبتی تبدیل شود .
 
 
 وی درخصوص وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی اظهار کرد :  آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی برگزار می گردد و زمان اجرای آن را امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد کرد. 
 

ارسال شده در توسط احمد گودرزی