سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعلیم وتربیت

هر که مرد یا زن عمل صالح انجام دهد و مومن باشد حتما او را به حیات طیبه ( زندگانی پاک و پسندیده ای ) زنده اش می داریم و همانا آنان را به بهتر از آن چه کرده اند پاداش خواهیم داد .

                                                                                                                   سوره نحل آیه 97

من به همه مسئولین و دست اندرکاران سفارش می کنم که به هر شکل ممکن وسایل ارتقای اخلاقی اعتقادی علمی و هنری جوانان را فراهم سازید و آنان را تا مرز رسیدن به بهترین ارزش ها و نو آوری ها همراهی کنید و روح استقلال و خود کفایی را در آنان زنده نگهدارید.

                                                                                                            صحیفه امام . ج 21 ص 96

ما در آموزش و پرورش احتیاج به تحول داریم .

آموزش و پرورش کنونی کشور ما ساخته و پرداخته فکر ما و برنامه های ما و فلسفه ما نیست . بنای کار بر آن فلسفه ای نبود که ما امروز دنبال آن هستیم.

تحول یک کلمه است . لکن در پشت این وجود لفظی در پشت این کلمه یک دنیا کار نهفته است . بهترین و بر جسته ترین فکر ها باید بنشینند برای آموزش و پرورش طراحی کنند باید فلسفه آموزش و پرورش اسلامی واضح باشد و بر اساس این فلسفه افق آینده آموزش و پرورش کشور روشن باشد معلوم باشد ما دنبال چه هستیم و کجا می خواهیم برویم و بر اساس آن برنامه ریزی بشود و راهها مشخص بشود . ما به این احتیاج داریم آموزش و پرورش باید از روزمرگی بیرون بیاید این اساس حرف است.

                                                                                              مقام معظم رهبری


ارسال شده در توسط احمد گودرزی